När blev jag kock....

Vet inte varför men många av mina kära vänner verkar tro att jag på något vis är duktig på det här med mat och bakning! Kära ni, det är stor skillnad på att vara dukig på något eller vara intresserad. Jag tycker det är förbaskat roligt att sjunga men inte fan är jag bra på det.....
I alla fall, jag får väl försöka stå upp för det ni tror om mig! För ett intresse har jag ju och mina ideer delar jag gärna med mig utav! Mina stora inspirationer är min syster Ida, min mor och far och Annika P(nästan som min mor:) som alla fyra är fantastiska kockar som gärna testar nya saker! Lovar att dela med mig.... Så Johanna här kommer förnärvarande familjen Kollbergs favvorecept. Christ va gott det är! Något att laga till den snart hemkommande mannen! Klicka in här och börja laga!  

Kycklingcannelloni på italienska 
 

Till sist vill jag bara säga, kul att några har hittat till min blogg och faktiskt vill läsa den, ska försöka att inte göra er besvikna!


Kommentarer
Postat av: ida

Du är jätteduktig på mat. End of discussion!





Maten blev kanon igår!





2009-03-19 @ 06:49:43
URL: http://bida.blogg.se/
Postat av: Johanna

man kan väll säga att du är en hobby kock=)en duktig sådann!kanske att det får bli den där kyckligen till mr Thorson..han kan ju iaf drömma=)

2009-03-19 @ 09:15:53
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0