3 weeks to go and so little time!

jag är antagligen lika bra på att blogga som en get travar och har jag haft lite tid innan så lär det inte finnas mer framöver. OMG som de så gärna uttrycker sig här, hur ska jag hinna med allt? skola, jobb, vänner, shopping, party och till gårdagens förskräckelse, lösa mitt OPT problem. tydligen kan jag inte söka då min ansökan till skolan var för sen????? låter ju helt galet konstigt, så gårdagen innehöll ett å annat sammanbrott, jag ska fasen inte ha pluggat här och betalt multum för att sen inte få utdelning för det! nu är det på tiden att djävulen i mig tittar fram. har redan ringt immigration service och försökt lösa det, men de behöver prata mer med skolan. som sagt jag ska inte ge mig här!!!! hade ju bestämt mig för att åka tillbaks å jobba här ett tag, å vore ju typsikt om det skulle gå åt skogen nu!
 
ska visa att swedish people inte är att leka med=)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi grannar håller tummarna och räknar med att allt ornar sig :)



Det blir kul att se dig igen snart.



/ingrid

2010-05-07 @ 08:19:43
URL: http://ingridbloggar.blogspot.com
Postat av: Ida

GO GO GO!



Det är bara att ligga på och inte ge upp.

Till slut kommer de bli trötta på ditt eviga tjat så allt kommer att lösa sig.

Det är jag säker på!

Låt inte detta ta över den sista tiden nu bara utan försök hinn med att njuta också.



Ska bli så himla kul att ses nu när du snart kommer hem en sväng. Massa vin och andra godsaker på min baksida.



Puss!

2010-05-07 @ 14:27:24
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0