Lyckan total......

ja jag har alltså spelat fotboll på "riktigt" för första gången på flera år. o jesus att jag känner det så här i efterhand, var ingen direkt lång match 2x25 men träningsvärken känns som definitivt 2x3 dygn! kondisen och vänsterfoten var inte vad den en gång var insåg jag snabbt å jag fick bita ihop otroligt mycket för att inte skrika ut hur sur jag var när jag inte orka eller halvt gjorde bort mig.

Spelade med Brooke, Sams syster och hennes lag. denna lilla detaljen hon glömt berätta var att laget består av hälften killar och hälften tjejer! hoppsan kerstin, gjorde saken om än värre. försöka hinna med en kille snabbare än vinden. trodde jag var hyfsat kvick men inte riktigt så...... 

men så kul var det, äntligen fullständig lycka igen, trots att jag SÖG big time!=)

får se om det kan bli fler matcher, lutar åt att måndagar bli fotbollskväll!=) 

innan någon säger nått jag vet, jag tänker på ryggen!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0