Helgen i bilder....

så äntligen mina vänner kommer jag lägga upp lite bilder från helgen. duktigt va??

blev ner till mission som vanligt efter att alla resenärer kommit hem i fredgas. äntligen lite sällskap! hade lovat mig själv att helgen skulle gå i pluggets tecken men svårt när man är så rastlös efter en veckas ensamhet! fick läst lite vid poolen i fredags i alla fall. på kvällen for vi ner till grabbarna för eventuell utgång, men alla var mer eller mindre stendöda så blev tv och thai mat.

lördagen blev en helt otippad ny upplevelse, då fiskning stod på schemat. plugget fick läggas åt sidan=) trodde inte det var något för mig, då jag blir rastlös i princip direkt. men efter en snabbkurs av eddie i kastteknik var jag igång. det var ju faktiskt roligt! men ingen napp för mig.
efter jag och court tröttnat åkte vi å handla lunch, pluggade en stund å tog en promenad i solskenet var det dax för fisketur två, grabbarna var inställda på napp denna gång, med nyinköpta redskap=) som tro det eller ej resultera i jackpot. 6 fiskar totalt! å jag fånga ett gäng krabbor, as in the old days! med livet som insats på de hala stenarna. (tänkte på dig agneta då jag fler än en gång höll på att drutta i=) ) 

på kvällen blev det sen grillning, hamburgare, nachos, öl. riktigt mysigt då alla var delaktiga i matlagningen! sen blev det lite party med gamla hederliga ölspelet(med konstiga amerikanska regler=) och så givetvis beerpong! var meningen att vi skulle dra till Bar West men blev istället en hel kväll hemma,vilket inte var helt fel heller.

har en stor dag framför mig idag, pluggpluggplugg. borde vara förbjudet att ha två tentor på samma dag! så tyck synd om mig. har unnat oss bagels till frukost på einstein bagels. avis syrran?? BTW hoppas fortfarande på att du ska komma!!!!!!=) 

 coury redo för storfisken!

 
detta var vad jag skulle göra! hade i alla fall med mig plugget till fisketuren=) 
 
 
  
Storfiskarn Kollberg 
 
bländande teknik!
 
här ser ni en del av mission beach. innersidan av bukten. fint va?

kvällens måltid!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0