heatyoga.

träningen skulle ju sättas i fokus denna vecka och jag har börjat bra i alla fall. i går var det dags att testa yogastället. det fick bli heatyoga, yoga i 40 grader värme! svett fick för mig ett helt nytt ansikte! SHIT, tror halva min kroppsvikt svettades ut under passet. svårt att göra vissa ställningar då man mest glider runt i sitt eget svett på mattan. men måste säga att jag blev positivt överrskad, det var riktig kul och det kändes som om det var riktigt effektivt även för en gammal fotbollspelare som mig. vighet är inte något som finns på mitt CV hittills. men hoppet om att nå dte finns inom en snar framtid om jag fortsätter i denna takt=)

idag ska jag nog ta å gå på spinning och försöka svettas bort lite till!

har lovat lite fler bilder på bloggen och har nu därför kameran i väskan hela tiden för att uppfylla era krav! så snart mina vänner!

Äevn ett STORT Grattis till den nyblivna 30 taggaren min kusse-tusse Carolina! Ledsen att missa din stora dag  men räknar med storparty till sommaren. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0