Steve Angello ++ Motell La Brea big NO NO

Herregud vilken helg! Nu tror jag att Fröken Kollberg får ta sig en paus och spendera lite tid hemma! Men helt fantastiskt rolig har det varit i alla fall!

Åkte upp i fredags eftermiddag till LA med hela gänget för en konsert med för mig ganska okända Steve Angello, trodde nämligen inte jag riktigt gillade den musikstilen. Men men fick bra biljetter och alla vara sjukt laddad så varför inte ge det en chans. så med 0 i förväntan hängde jag på.

Sebbe skulle vara ansvarig för vårt boende och han sa sig veta ett bra motell på hollywood blv som skulle ligga nära till klubben avalon. Väl i Hollywood hittade vi Motell La Brea och redan första anblicken på det fick mig å courtney att ana oråd! följande lista upprättas nu för att ni ska förstå varför jag inte gick på toa på 24 tim, inte duschade innan utgång och tvättade håret 2 ggr när vi kom hem....

1. Doften på rummet, var en blandning av mögel, fukt och annan mindre fräsch okänd odör.
2. Toalettsitsen var möglig lite här och var.
3. Duschen hade sett sina bättre dagar och rester av någon annans kroppshår fanns kvar!
4. Golvet var till allas stora förvåning, heltäckningsmatta, var brun men vi gissar att den kan varit vitt vid motellets start=)!
5. Ingen hårblås så långt ögat nådde, därav som sagt ingen chans att jag kunde tvätta håret.
6. Sängen min hade också spår av tidigare användare och jag sov med alla kläder jag hade med mig för att slippa låta min hud komma i kontakt med de så kallade nytvättade lakana.
7. När Sebbe och Gustav skulle checka in kom en man in och ville lämna hotellet då han påstått sig blivit rånad!
8. Fanns ett "spa" / jaccuzzi, som där enligt Eddie fanns risk att man skulle bli gravid om man bada i.=)
9. Fick känslan av att vara i någon form av skräckfilm, då jag bara väntade på att någon skulle bryta sig in på natten, vissa i ressällskapet var måttligt roade av att skrämma upp mig både en å två gånger!

Ja det var den listan, Mamma var inte orolig jag överlevde och kommer inte återvända dit inom någon nära framtid! 

Men till det positiva. Väl på den mäktiga klubben avalon, en större variant av Varbergs teater, med andra ord mäktig och vacker dekor var det bara att snöra på sig dansskorna och börja veva med 3000 andra människor. När väl Steve gick på fick jag vara med om bland det sjukaste i utgångsväg! OMG vilken fest, han var sjukt duktig och vi dansade 3-4 tim i sträck. Vilket tryck! Halv 4 kände jag att det var daxs att kasta in handuken och bege sig hem mot Motell from Hell men med en ny upplevelse utöver det vanliga!
Så helgen får trots boendet 5 toast! 
Nu sitter jag och Court i soffan nyduschade ggr 2 och smälter gårdagen! 

En mindre fartfylld middag ikväll med släktingarna Jack och Silvia väntar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0