SD lokaltrafik!

Jaha då var det min absoluta favoritdag i veckan, måndag! ja eller så var det inte det! men men i det ska jag ner till skolan igen och fightas med alla andra crashers som vill in i klasserna! Jag har föröskt skriva ihop ett fjäskigt mail till våra lärare om hur mycket vi behöver dessa klasserna, vi stackars svenskar!=) 
Så ska bara fixa iordning mig och sen ska lokaltrafiken testas idag. buss+trolley! Ida, tack för P3 dokumentärerna vilka underbara flyg+buss+trolley turer jag kan ha! Gillar just nu att åka kollektivt, jag får chansen att lära känna min omgivning!
Så Happy Monday på er!
(lovar jag ska lägga upp lite bilder senare idag!)
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0