School+Internship

Det här med skolan går inget vidare hittils. Miljarders med crashers i varje klass och hysterin är total, stackars lärare är helt svettiga. jag blir faktiskt jävligt irriterad, jag vill ju gärna läsa klasser jag kan använda mig av och vi har ju redan läst några marketing klasser så vi har inte så många vi kan läsa, därför är det ännu svårare för oss! Så jag hoppas att vi efter denna vecka kan få lite mer klarhet och faktiskt kunna plugga på riktigt. känns lite meningslöst att fokusera på klasserna när man ändå inte vet om man får gå där! 


Så det positiva i alla fall som jag hållt på lite är att jag fått mitt internship klart! Ska vara två dagar i veckan på Svensk-Amerikanska Handelskammaren här i San Diego! Känns kanon och kan verkligen vara användbart i framtiden och oerhört lärorikt! Ska idag träffa Magnus som är chef på SACC över en fika och diskutera lite vad som mina uppgifter ska bli!

Sen är det ju i vanlig ordning Taco Tuesday ikväll och det får inte missas=) el hur Rio babes? =)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Ida

Det lät ju supergott!!

Ta gärna receptet om du kan.

KUL att du har lagt upp bilder nu.

Mer sånt tack!



Hur går det med skolan?

Trivs du lika bra som sist?



Mike hälsar så gott!



Sköt om dig hjärtat.

Puss från Syren!

2010-01-27 @ 19:44:24
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Tanja

Big NO NO på att missa TT!

2010-01-27 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0