Så var man här igen....

änrligen här i SD igen, lika underbart som jag kom ihåg! dock kunde vädret har börjat lite bättre. första dagarna har vi i princip haft regn, storm, orkan, åska, blixtar, you name it! å för er som inte varit här så verkar det som om CA borna blir lika överrumplande varje gång det regnar, alla affärer läcker in, vägar och hus blir översvämmade för vattnet har inte någonstanns att ta vägen! smärre kaos med andra ord!
Men nu tittar solen äntligen fram och det finns hopp om livet... ska lägga ut lite fina bilder jag tog i går nere vid vattnet i La Jolla. Jag, Courtney och hennes underbart söta mamma tog en lite minitur igår och kollade in mina nya hoods!
See ya later

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej la baby!!



Hur har du det?

KUL att du ÄNTLIGEN uppdaterar oss.

Lägg gärna upp bilder så vi får se hur det är.

Är på stor-lugnet ikväll, alla hälsar så gott!



Sköt om dig!!

Puss

2010-01-24 @ 18:44:40
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0