Då tar vi helg.....

Igår löste sig det mesta i skolan, Thank God! Fått kurserna klara, såg så mörkt ut i början, men skam den som ger sig, tror redan vissa lärare är sjukt trött på mig, men skit samma fick klassen i alla fall.
Så i och med detta gick jag och gustav på helg i går eftermiddag med flaggan i topp. Härligt när helgen börjar på en onsdag. Så vi tog gustavs cabbe och drog ner till PB och Mission Beach för en långpromenad i solen.! Härligt och underbart vackert!

Ikväll blir det återigen fest nere hos grabbarna i misson och till helgen mina vänner väntas stordåd. Har fått biljetter till Steve Angellos konsert i LA och med efterföljande efterfest tillsammans med honom, tyvärr har jag än så länge ingen direkt relation till hans musik, men alla killar är tydligen helt i extas så förhoppningarna är höga!
 
 
 
I am so HAPPY!=)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ååååh gumman vad härligt du ser ut att ha det. Längtar verkligen tillbaka till vårt älskade San Diego. Allt här hemma är bara skit, tror snart att jag rymmer till dig och paradiset! Saknar dig galet mycket, hoppas på en online date snarast!! Puss puss puss

2010-01-31 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0