Trött

Första dagen på jobbet är över och skulle nog kalla det mer kaos än ordning, så det kan bli en intressant vår. Jag är ansvarig för ekonomin, haha ja jag vet det är svårt att tro med tanke på att det kan vara det tråkigaste jag vet, men jag antar att det kan vara lärorikt.
Skulle varit på taco tuesday i kväll men istället ska jag nog lägga mig tidigt och bara ta hand om mig själv ikväll! courtney får ensamtid med john ikväll, det är de värda! skadar inte för mig att faktiskt inte göra nått och smälta första tidens hektiska schema!
Våren har ju som tur är bara börjat, No rusch, även om jag trivs med det fullspäckade schemat=) har aldrig varirt min grej att sitta stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0