Rullande smittokälla!!!

Vet inte om det är mitt bussåkande som gör att mitt halsont inte riktigt vill släppa! känns som att jag åker runt i en rullande smittokälla! vill inte veta vad för baciller som finns på säten, handtag och så vidare på SD bussar! brukar aldrig vara sjuk, så något måste det vara! får nog bli som alla andra  här, ständigt bärande på handtvätt! har aldrig haft bacillskräck innan, men bör nog kanske tänka mig för, börjar bli tjatigt att ha ont i halsen nu! mitt ganska så upptagna liv hinner inte med det!=)

Efter skolan idag tog jag och gustav första nedkabbade turen=) inte utan visst vinddrag men är man i CA så är man! Därefter drog jag med courtney till 75 min yoga! JAG DÖR! Gammal fotbollspelare som man är, finns det inte många mjuka punkter i kroppen och med min rygg så......
kommer inte vara någon fest direkt i morgon. kan nog behövas en drink el två för att mjuka upp stelheten och ömheten i morgon kväll. finns bara bra ursäkter!=)

nu ska vi iväg med courts vän emma och äta yoghurt med topping, är väldigt stort här och mer än gott! sen blir det hockey! HEJA SVERIGE!  

Over and out!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0