Monday is over

Veckans bästa dag äntligen till ända, kl är 10 och jag stupar i säng. spinningen idag var välbehövlig men GOD känns att fokus har legat lite för mycket på alkoholhaltiga drycker sen jag kom till SD. Min bottie kommer nog vara ganska öm i morgon. Var kankse ingen höjdar klass, men sen är inte det något direkt bra gym heller så.....
Min nya erfarenhet var som mycket annat här, typiskt amerikanskt. i slutet av passet skulle man cykla i par och turas om att stå upp och när den andre stod upp och cykla för brinnande livet skulle person ett heja på och peppa.
Så det var jag och Ben 65 med storkulan på magen som blev ett par. Kan ni se framför er vilket team vi bilda. Come on Ben you can do it! haha vilken upplevelse. 

Sen fick jag en helt ny insikt i vad det betyder att "vara riktigt kissnödig". Efter skolan skulle jag snabbt förbi fashion valley med gustav innnan bussen gick. blev lite stressigt väl där så trots att jag redan då var lite nödig tänkte jag att jag får vänta tills jag kommer hem, bussen skulle i princip gå om 1 min och resan hem kanske 35 så det skulle jag klara. Nej men tror ni inte bussenskrället är försenad och dyker upp 20 min sent. Vid denna tid har jag redan börjat få stå med benen i kors för att underlätta..... På bussen försöker jag slappna av och inte tänka för mycket på det. Givetvis är bussen smok full därför att en tur blivit inställd så alla ska av å på bussen hela tiden! Svettas lite grann nu....... 
Väl av bussen börjar jag småspringa men inser snabbt att det inte kommer funka! Nu är paniken nära! I usa finns det dessutom alldeles för många rödljus och hur många jag roat på vägen hem vet jag inte, så nog ganska så lustigt ut när jag vid varje stop fick i princip vrida benen ett halvtvarv för att inte göra på mig!
Till er allas lättnad och min egen klarar jag mig med nöd å näppa hem, men som sagt jag trodde på rent allvar att jag skulle få sätta mig längs den trafikerade vägen. O may det hade nästan varit värt den föredmjukelsen! 
Så en trött, lättad sofia kryper till sängs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0