mobil strandad!

i morse fick jag ett mess på min mobil om att mitt och gustavs abbonemang nu mera var avstängt och skulle inte tas i bruk förräns vi betalat 50 dollar till! What the fu.....
hur skulle jag få tag på gustav och berätta om vårat problem och tvärtom! gustav brukar ha en tendens till att försova sig också, gärna ett par timmar ibland! (ok gurra lite krydda på den) hoppades verkligen han skulle infinna sig i skolan! Bra gjort gustav du var där! Vi kom överens om att 50 dollar inte stämde med nått av det vi skulle betala, vad kom den siffran ifrån?
Så en dag utan mobiler begav vi oss sen för så där en 4 gången till fashion valley och T-mobil för att reda upp vårt STORA problem! Gustav hade ju fått ett mail där det stod att de dragit vår månadskostnad på 95 dollar så vi förstod inte riktigt vad problemet var! men låt oss säga som så, vi var inte förvånade här sker inget utan komplikationer! 
De ringer sin support och hör efter och det visar sig att nötterna bara dragit halva summan från gustav men skickat till honom att hela räkningen är betald! blir man så trött! så efter så där en timmes babbel med någon indier på supporten var våra telefoner återigen aktiverade och vi kunde vandra vidare..... men som sagt vi ropar inte hej än, snart är det väl dags igen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0