Jag vet........

Jag vet, återigen misslyckas jag hålla uppe uppdatering och jag vet också att det saknas bilder här på bloggen. men som sagt jag är tyvärr knappt hemma eller ja i princip inte alls=) men kameran har nu börjat arbeta igen och jag lovar det ska bli bättring! 
hade svensk besök här i helgen och lärde minsann grabbarn ett och annat om amerikanskt festande. detta ledde tyvärr dock till att jag levt utan röst i 4 dagar! inte ok vill jag lova!
men nu har solen äntligen börjat värma upp en frusen svensk och i söndags stod stranden och volleyboll på schemat. vattentempen var dock ingen fest, så badet för grabbarna stå för! 
Annars rullar livet vidare här på 9505 easter way # 3 92 121 San Diego, (denna hint innebär skicka post!)=) 

ta hand om er där hemma. å stort grattis i förskott till världens bästa mormor 75 år på fredag. håll utkik i brevlådan älskade mormor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0