uppehåll igen....

jag vet återigen har jag varit mer än frånvarande från bloggandet har även fått klagomål på frånvarande i allmänhet. för det ber jag om ursäkt!=)

det har hunnit vara påsk och födelsedagar sen sist och det har varit riktigt bra vill jag lova, lite för bra!

min födelsedag blev en härlig dag med massor av fina uppvaktningar, dessvärre mycket i flytande form=) dagen och kvällen blev lång och jag var mer än glad när den var över. saknaden av familj och vänner hemifrån försökte de andra på plats i SD fixa så gott de kunde. 
 
 
 

 

 
n

 


lite av mina bilder från födelsedags firandet! visa är inte lämpliga för känsliga läsare så de visas endast på begäran;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0