mot öknen och coachella....

jippi ska äntligen få åka iväg lite. ska åka upp till min aupair familj i palm springs å umgås med dem lite! sen förhoppningsvis kanske få gå på coachella festivalen som ligger precis vid deras hus. älskar tanken på att kunna få gå på festival och ändå leva lyx liv med stor säng, dusch å pool! winner combination=) bajamaja och snusk i tält går bort för mig! har redan fått önskemål och förfrågningar om det finns chans till att få duscha hos mig och kanske sova en natt. tydligen var inte 12 grabbar i en husbil något som lockade=)
ska åka upp med jeff och blaine idag och jag ska se om jag kan få tag i en biljett då de nu är slutsålda! Galet!  

Så gott att få komma iväg lite! festivalen är lite dyr, men det får det vara värt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0