nu börjar det....

jo mina nära och kära! nu har allvaret börjat! har faktiskt fullt upp i skolan nu och att läsa fyra kurser samtidigt kräver sin logistik och planering. idag hade jag och frida en träff med våra tyska vänner vi arbetar med i global marketing. intressant, men vi löste det nog tillslut. kankse kommer denna nya period av pluggande innebära att mitt bloggande blir på halvfart! men lovar ska föröska finna tid att uppdatera.
äntligen hittade jag igår olles födelsedagspresent. sjukt nöjd. så nu ska jag skicka hem ett paket fullt med saker till la familia. så nu ska snart staffan och marcus lukta gott, olle få kläder, ida b lite smink och lite ätbart till övriga familjen.
over and out nu ska det firas helg med meximat och margaritas i mängder.

Kommentarer
Postat av: Ida

Blir så glad varje gång du uppdaterar!



Ikväll ska vi ut på en helkväll några tjejer och det känns konstigt att du inte ska med.

Men jag är säker på att du kommer ha en grym fredag du med med massa margaritas.

Skicka ditt kontonr så för jag över pengar till dig för sminket.



Happy friday darling!



2009-09-18 @ 16:54:50
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Ida

Hej babe!



Det heter NARS Blush.

Färgen heter Orgasm (peachy pink with shimmer) och har artnr. Item # 248930



http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P2855&categoryId=C10476



Puss

2009-09-21 @ 08:21:38
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0