förlåt....

jag vet att jag inte är så pigg på att skriva men att lägga upp bilder går sjukt trögt å det är väl dem ni är mest sugna på att se. men jag gör nu min plikt och hoppas kunna skacka av mig det röda kort syrran vill ge mig=)

I fredags var det filmmys på gräset här nere. de har det varje fredag här, då visas film på storbild och så får man snacks å dricka! så mysigt! stjärnklar himmel och fontänen som lyser upp i bakgrunden!

Vi har varit i LA! Vi hyrde bil på nätet men när vi åkte för att hämta den visade det sig att firman inte fanns längre! tur vi inte betalat i förväg. så snopet, så det var bara átt leta upp en ny firma! så lite försenade begav vi oss till LA med våra andra svensk vänner. Jag var den enda som fick köra då jag överstiget den mogna åldern av 25! LITE nervös men med min härliga co driver Tanja vid min sida är jag numera en stabil chaufför i storstaden LA! Vi har varit inne på en av LA hetaste nattklubbar, Myhouse, managern ville ha in oss då vi var svenskar=) rätt gott att få glida förbi alla å gå in vip! jo tack gärna mer sånt. blev även bjuden till poolparty av han dagen efter på ett hotell i beverly hills men tiden räckte inte till, så är dte när man är busy!!!!!=) 
På hemvägen körde vi igenom OC och längs den fina kusten.
På labor day (typ 1 maj), åkte vi över tilll halvön coronado för att sola å bada, gud vad härligt vid hade det! dagen avslutades med vårat favvohak, youghurt land mumma! 

igår var det så skola igen och det känns härligt att det faktsikt är lite vardag också!

Finns mycket att berätta men men, detta får duga för stunden!
Tänker på er alla där hemma. 

 svensk gänget!    på my house    coronado 

 

 mot stranden        filmmys


Kommentarer
Postat av: René Söderberg

Hello Sofia!!

Hoppas allt är bra med dej. Hittade din adress uppskriven i min almenacka o tänkte att jag skulle kolla av så allt är ok.Man blir ju lite "mamma" nu när man fyllt 40. Puh!! Efter att ha läst bloggen förstår jag att livet leker.KUL! Här är allt lugnt. Anki är fortfarande på brölloppsresa,åker hem i morgon tror jag. Brölloppet var förresten tokroligt.

Själv har vi fullt upp med huset. ska gjutas snart och börja tänka på fler val. ex tapeter o sånt. Jobbigt men kul! Hoppas bara lägenheten blir såld snart, går lite trögt, som en snigel i uppförsbacke.

På jobbet är allt ok, väntar på att svininfluensan ska hälsa på. lugnt ännu! Är nog lite överdrivet! Kanske toppar senare i höst. Nej jag får väl försöka jobba lite,är på kontoret ett tag till. Ha det bra och ta hand om dig. Kram från René

2009-09-10 @ 13:31:16
Postat av: MAMMA



Hej på er !



Träffade Kerstin idag hon berättade att Lars hade varit inne på din blogg och läst.Han undrade om det inte var studier du var i San Diego för, det verkade mest var nöjen hela tiden.du får väl berätta om dina studier i bloggen så att han blir nöjd=) kram



2009-09-10 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0