det var nog kvällarnas kväll....

gud vad kul vi hade igår. tror den tillhör topp 10=) trots att jag kände mig rätt risig, kände jag att det bara var att bita ihop och hänga med ut! TUR! för vilken kväll. vi var ett stort gäng som intog bar west och killarna hade beställt ett bord så vi fick vår egen lilla ruta. Tror aldrig jag dansat så mycket! Man börjar verkligen gilla "skaka rumpa dansen"!=) vi är verkligen ett superroligt gäng som har fantastiskt kul ihop! tyvärr fick jag ge upp tillslut då halsen inte palla mer.... så idag mår jag inte hundra! skulle golfat med gustav, tanja och sebbe idag. Sebbe ska förbättra min kunsakper=) men jag får nöja med att sitta i golfbilen då jag misstänker ev halsfluss! ha en härlig lördag kväll hemma!
min adress ingrid och ni andra!
8685 rio san diego drive #4438 
92 108 San Diego CA USA  
 La Familia 
 

      


 80% svenskar=) Ja vi hade kul!=)
Riktigt bra låt med black eyed peas  "I gotta feeling"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0