början till sjuk?

vakna i morse med ont i halsen och hade lite svårt att ta mig upp! funderar över om det inte kan vara den sablans ac:n som gjort det. det åker av å på hela tiden då vi försöker vara ekonomiska, all el här e tydlig svindyrt! Å man e ju student så.... men mina sjukdomar brukar ju inte vara långvariga, bit ihop!
ska idag till skolan, finns vissa som undrar om jag går i skolan här eller om det bara var en täckmantel, men visst nu skall flitens lampa lysa i eftermiddag. Lars, i en klass ska jag läsa "the last place on earth", känner du till den=)
sen att kankse det är mest fokus på andra trevligheter!=) men det är väl det ni villl läsa om va?=) igår satt vi alla 4 bänkade framför min dator och kolla idol och ensam mamma söker. härligt med lite svenska program! vilken höst det kan bli. sen var jag och tanja ute på shopping hela dagen, jag är så nöjd!!! sen när vi kom hem hade våra sambos lagat super god lasange och efter maten gick vi ner till jaccuzzin och avnjöt ett glas rosé. Jo livet är bra.
Blev så glad René för att du skrev, har tänkt på er mycket på jobbet och hoppats att ni har de bra. Uppdatera mig gärna om alla tjejer och ditt spännande husbygge! krama alla från mig! 
 på väg till grabbarna för filmmys, men först lite bergsklättring, vad tänkte vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0