Viva Las Vegas....

Å idag drar vi iväg mina vänner till Vegas för firandet av Halloween. Ska bli galet roligt! Vi ska bo på Treasure Island, där jag bott innan, är kanon å ligger mitt på The Strip och nära till allt. William en kompis, snäll som han är, har fixat så vi står på gästlistan till Vegas fetaste klubb, så nu känns det som att det inte kan bli bättre!
Vi har inhandlat kostymer tills på lördag och det mesta kostymerna för tjejer är mer avklätt än naket=) men men får väl ta sedden dit man kommer=)  kommer bilder under helgen.

Det enda minuset är att vi har ju en underbar tenta på måndag så bilfärden upp blir 6 tim av stenhård pluggning. Det är ju som vanligt jag "gammelgäddan" Kollberg som dom kallar mig här som får sitta bakom ratten. vi 25 åringar får ta på oss sånt. men men det är ok, ryggen känns inte så mycket om jag kör, koncentrerar jag mig på annat!

Vi är nu ett riktigt stort gäng, 6 svenskar, 4 norrmän och en dansk som drar ut till öknen!=) Så mina vänner ha en härlig Halloween helg, för det ska verkligen vi.
Ha de godt! 


Kommentarer
Postat av: johanna

Åååhh Vegas..Parta lite åt mig med..antar att ni ska till XS..Jag e sååå avis just nu..puss

2009-10-30 @ 17:42:04
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/
Postat av: Ida

Gud va kul!!

är sjukt avis...

Hur var stället? Hade ni kul?



Puss

2009-11-01 @ 10:25:56
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Ida

Hur var klubben??



Puss

2009-11-03 @ 10:16:21
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0