När e jag född?

haha, verkar som att jag fått en ny födesledag här! Igår när vi skulle dra iväg till Cheesecake factory satt det ett kort på dörren, till mig från The Promenade. Happy Birthday Karin! Inte en siffra rätt, varken datum eller namn! jag har antagligen skrivit siffrorna i sverigeordning och inte usa ordning när vi skrev på kontraktet. men tjoho det innebar att det på ett sätt faktiskt var min födelsedag igår igen och då var vi ju tvungna att fira med cheesecake, får ju inte vara dum!
  Grattis till mig igen.... 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Wohoo congrats på födelsedag no.2 !!



Hur går det med dig och ryggen?

Mår du bättre!



Här hemma är det febrigt och förkylt.

Borde vara förbjudet på fredagar.



Saknar dig!!!!!



Puss

2009-10-09 @ 15:10:55
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0