möte med kiropraktor.......

idag ska jag gå till en kiropraktor här, för att försöka rädda min rygg för resten av resan, höften är inte på den plats den borde vara just nu och efter att ha testat det mesta så är detta nu den sista utvägen för att göra mig glad och pigg igen.... så behöver gå ner med mina försäkringspapper till dem och se vad som gäller.
sen får jag nog ta och kolla upp lite ord i ordlistan, det kan bli rätt mycket svengelska idag annars=) har inte riktigt lärt mig och som bäcken å andra "bra att ha ryggord"=) haha kan bli spännande!=) 
så idag blir det ingen saddam lektion för mig, otur=) lite svårt att sitta på baken i 3 tim och 40 min!  tar nog ett avslappnande bad i jaccuzin istället=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0