Midterms coming up....

för att fortsätta leva upp till mitt nya "lyckliga" jag får jag försöka vända dagen jag hatar mest av alla måndag, till något positivt. jag ska nu ner till kiropraktorn för att bli lite tilltryggt, detta sker nu tre dagar i veckan så jag hoppas på en frisk sofia som kommer hem till sverige! det är vad han sääger i alla fall. han jämnför det med tandställning, tro inte du bara kan ha den en dag och sen tro att det kommer hålla sig så...... det krävs tid, men jag lovar att du kommer bli bättre! LOVAR vad ordet! 
Annars idag ska det pluggas till de två midterms jag har denna veckan, det betyder alltså två prov! det kommer säkerrt gå bra! Ja ni märker ju, jag är äckligt positiv!
 
så här glad är jag för det mesta=) Gustav är denna vecka min pluggbuddy, ventureklassens topnotch! Håll ångan uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0