Jag är lycklig!

idag kan ha varit en av det roligaste dagarna sen vi kom hit, en helt vanlig söndag lyckades bli fantastiskt rolig, i alla fall om man har vår humor. (se charlottas facebookstatus så kan ni se vilken nivå vi ligger på!) Är så fantastiskt lycklig, allt är bara så bra just nu och kan inte mer än säg till er alla att ta vara på varje dag och vad den har att erbjuda! finns alltid nått att vara glad för och livet är för kort för att inte njuta av till fullo......
ikväll har vi filmmys här hemma med grabbarna och jag har bakat scones!

Happylist 

1.
Mina underbara sambos jag har här, som får mig att skratta tills jag gråter. Rio Vista chicks 4 ever (jag förlåter er för gammelgäddan)

2. Min familj och vänner där hemma som jag saknar fantastiskt mycket men som jag snart kommer se igen, när mitt underbara äventyr här e över! Love ya

3. Jag lever just nu i ett paradis, ett leksaksland (som killarna på festen sa om livet här) där vi gör vad helst vi vill och där vi mött de härligaste människorna. Försöker njuta varje dag.

4. Att jag ska flytta en sväng till storstaden göteborg och gå klart min utbildning och kanske bli klokare.

5. Den sista håller jag lite för mig själv så länge, men kan säga som så här, it´s the iceing on the cake;)
 scones mys!
 så här lycklig är jag!!!!!=)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh, måste bara säga att du ser ut att må riktigt bra sötnos. Livet leker precis som det ska hoppas jag! Kram

2009-10-19 @ 20:14:54
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0