FAME, remember.....

alla barn, gamla och religiösa håll för öronen nu; satan i fan nu har ryggen min pajat igen, helt sjukt vad trött jag blir, trodde jag i alla fall skulle få njuta den resa utan problem, med andra ord trouble  in paradise. så för att trösta mig själv idag blev det lite snabb shopping och sen bio på det, kankse inte skitsmart i slutändan då jag tillslut inte visste hur jag skulle sitta för att inte ha ont, men men that´s life I quess.... Fame, som vi såg var väl ganska ok, men vi satt ju hela filmen och vänta på att den DÄR LÅTEN skulle komma, men hallå den dök ju upp först i eftertexten, vilken flopp!
but but, nu är det läggdaxs för immorgon bitti ska vi träffas ett gäng och äta frulle på hotellet här jämte...
puss puss
   http://www.youtube.com/watch?v=fRPca0Lvp1w  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0