en man på spåret.....

jaha å här på rio vista går livet sin gilla gång, inte hänt så fruktansvärt mycket denna vecka, rörsig mest emellan skolan och hemmet! Ja mina vänner det finns en vardag här också!=) Men ikväll kommer Tanja hem och vi har tänkt ha lite Welcome home party här! Finns alltid  nått att fira!

Det mest spännande som hänt var väl igår då när jag åker hem ifrån skolan och när vagnen är 100 meter ifrån där jag bor, stannar den till och meddelar oss passagerare att det vid min station  ligger en man mitt över spåret och att vi måste vänta på polis..... jag tittar fram och ser en stor man ligga rätt över spåret och en annan man står över och förösker få han att flytta på sig! Sen  kommer två poliser och försöker få bort honom, men verkar som om de inte vill ta i han, kan han ha ett vapen frågar sig människor på vagnen? tillslut halvt släppar de han av spåret och vi får i snigelfart köra förbi. När jag kommer av vagnen sitter han med de två poliserna och stortjuter! han mådde nog inte riktigt bra. It´s only in America my friends=)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0