Från 0 till definitivt mer än 100....

O my God vilken kväll de blev igår. Efter lite tårar och övertalning på högnivå bestämde jag mig för att följa med! man är ju inte sämre än att man kan ändra sig så där i sista sekunden=) ser ner på förfest till våra kära norrmän. alltid lika trevligt med vårt lilla skandinaviska gäng. där efter vidare till vårt favvo hak Bar West, Ida B där kan vi snacka bra musik, du hade fullkomligt exploderat där inne=) önskar du kunde varit med igår. Bar west var igår giftigare  än någonsin och det var mycket skaka rumpa igår och en och annan liten incident!;) låter bilderna tala för sig själv. men en sak är säker, vissa av oss ska nog nästa gång försöka dansa stående och inte flytandes runt på golvet=)

så nu är vi en grupp trötta tjejer på rio vista och så en liten mackan!
 
 
 
 
 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

hoho, det är väl en jäkla tur att jag inte var med. Hade antagligen aldrig kommit ut från stället.

Ta med dig några hits hem så att vi kan skaka rumpan lagom till jul!



Och glöm nu för sjutton inte att njuta av den sista tiden.



Här hemma är allt som vanligt och kommer att vara sig precis likt när du kommer hem som när du åkte så lev NU och längta inte hem för mycket!



Vi saknar dig!

puss

2009-11-16 @ 11:59:41
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Linda - Rosa chica

Jag och min pojkvän sparar pengar till en resa. Skulle du vilja hjälpa oss genom att bara trycka på länken Spela ni med och vinn pengar! i mitt senaste inlägg i bloggen? :D



Skulle betyda grymt mycket!



http://rosachica.blogg.se

2009-11-16 @ 12:09:38
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0