glad vän.....

så var man tillbaks efter 21 timmar i jönköping! med ca 5 timmars sömn:) men gud vad trevligt det var. Alltid kul att få känna på studentlivet i en annan stad! Fanny hade underbart trevliga vänner som gjorde att man kände sig väldigt välkommen! Vi var på club och svängde våra lurviga tills mina fötter gav upp! Inte lär man sig att mördarskorna endast kan vara på vid högt alkoholintag:)  Tack underbara Fanny och Erik för allt! Kommer snart tillbaxs:)

Jag är så underbart GLAD, för mina vänner Ida och Mikael då Mikael igår på tradionellt vis gick ner på knä å friade till Ida. Jag grät i telefonen då jag verkligentycker så mycket om dessa två underbara själar som sen jag förde dem samman har funnits där för mig och alltid bryr sig så mycket om mig! De är som min andra familj, så det betydde så mycket för när Mike gick å gjorde detta. All lycka till dem och jag vet att de är som gjorde för varann och jag hoppas att jag en dag år uppleva en sån kärlek de har till varandra!  Puss till er
 Newly engaged......
Over and out. Soffi-Babe (mitt nya jönköpings smeknamn:)


Kommentarer
Postat av: ida

Gud så fint du skriver Sofia.

Jag sitter med tårar i ögonen nu.



Tack vare dig är jag världens lyckligaste tjej idag!



du betyder jätte mycket för oss. Vi tycker om dig så.



Puss

2009-03-28 @ 20:04:33
URL: http://bida.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh sötnos, soffi-babe är verkligen ditt nya smeknamn... Var så himla kul att ha dig här, hoppas på mer häng framöver! Lund på valborg kanske??? PUSS PUSS Lycka till med hemtentan nu, lovar den kommer gå superbra!!!!

2009-03-30 @ 09:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0