"fundera över framtiden resa".....

som jag nämnt är snart min utbildning slut,, vilket är helt sjukt! Trodde ju jag hade så mycket tid att bestämma och fixa vad som skulle hända efter, eller i alla fall ha ett "riktigt" jobb klart! Haha naiv som vanligt skulle nog min familj säg, men det är väl lite charmen med mig, eller hur mor å far! Jag siktar alltid mot stjärnorna och når väl förhoppningsvis till trädtopparna! Det säger i alla fall Annika att man gör:)  
därför funderar jag nu över att göra vad jag kallar en "fundera över framtiden resa" längre fram i vår, kan inte det vara klokt? mina vänner ni som känner mig vet med all säkerhet att jag har en del för närvarande lösa planer i bakfickan, så de är väl mina olika alternativ som måste övervägas......:) jag smider just nu på dem.....
en liten tripp till grekland kankse, som då endast kommer att bli en avkopplande resa med en hjärna som ska gå på högvarv! För att inte avslöja någon av mina planer för tidigt, illustrerar jag dem i några bilder! idéer om framtiden mottages gärna.... over and out! 
1.     2.     3.    

Den som lever får se..... :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Jo, men det var nog eventuellt den vi va och kollade på idag då. fast denna låg på snidaregatan 12. kan det vart samma?

2009-03-30 @ 21:49:18
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/
Postat av: Malin C

Vad är det jag ser? Planer på Lund? Hoppas hoppas! Kramar

2009-03-31 @ 17:41:31
URL: http://malinannasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0