Det måste vara karman.....

Sitter nu och dricker te efter en underbart solig stund ute med barnen på jobbet! Får nu dricka mig mätt på te, ärtsoppa är tyärr något jag aldrig förstått mig på! Däremot mellanmålet som idag blir våfflor, ser jag framemot!
Jag har ju varit så nere och ledsen då jag inte vetat vad ja ska göra i juni när skolan tar slut, för pengar måste jag ju tjäna! Man har ju en del utgifter som ingen annan betalar.......
Så idag när jag kommer till jobbet frågar min chef om det möjlighvis är så att jag kan ställa upp och jobba v 25-27, men att hon förstår om jag inte kan! Jag trodde det var ett skämt! Jag som haft ont i magen och gråtit en skvätt el två över att jag inte haft något arbete vid denna tid! Så nu ska jag få ha de mysigt på förskolan i tre veckor i sommar!
Å jag tror bestämt att detta måste bero på karma! Har nämligen försökt leva efter det sen nyår. Jag tror på den goda karman och allt gott du gör får du sen igen! :)  Å nu så har det väl visat sig.......
So people keep on hoping in the good!


Kommentarer
Postat av: ida

Grattis, va härligt!

Slipper du oroa dig mer för det. Oftast oroar man sig helt i onödan och så även denna gången.

Allt löser sig!!

Men absolut, jag tror på karman.



Du måste lägga upp kategorier här i bloggen så att du kan lägga in dina recept i någon kategori så det är lätt att hitta sen för oss läsare.

2009-03-25 @ 12:54:30
URL: http://bida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh! Vad roligt för dig Sofia! Mys med barnen i sommar, det kunde ju inte bli bättre :)

2009-03-25 @ 16:50:57
Postat av: Caroline

Va skoj Sofia, kommer bli en grym sommar!!!

2009-03-26 @ 19:06:10
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0