ond bråd död....

nu när plugget är slut, kan jag äntligen börja läsa böcker igen, suget har kommit tillbaxs. är väldigt avslappnande att läsa och jag allt jag annars brukar älta och fundera över försvinner när jag läser. mamma kom upp med en ny bok till mig som hon trodde skulle passa mig perfekt. Nattfäk, en deckare såklart!!!! läs den vet jag och skriv vad ni tycker.
                                                                                       
Handlingen är att familjen Westin har sålt sin fina Brommavilla för en gammal gård på Öland. Gården, Åludden, har stått obebodd en tid men Westins gillar att renovera. Det sägs att gården är byggd på timmer från ett skepp som gick under i fåken för länge sedan, och att grunden kommer från ett gammalt kapell. Vistelsen på Öland blir dock inte som familjen har tänkt sig, och det går spökhistorier om gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0