första uppdraget!

nu är man ju examinerad eventmanager, kanske låter flådigare än vad det är=) men jag har i alla fall en titel, jag är något mer än jag var innan jag börja plugga! så nu ska jag börja försöka hitta lite jobb som faktiakt rör det jag studerat till. Har faktiskt mitt första uppdrag här i veckan och ett riktigt roligt sådant,  planera och arrangera fest! Älskar när det är lite mindre privata tillställningar, att få göra det mer personligt. Så i dagarna två nu kommer jag vara härligt uptagen av detta.... känns skönt att äntligen få göra något som jag tycker så mycket om. Låt nu bara vädergudrana vara på vår sida! 
   

Kommentarer
Postat av: johanna

tack för en kanonkväll i lördags!!!

2009-06-15 @ 20:25:02
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/
Postat av: Emma

ETT STORT GRATTIS till EXAMEN och tusen tack för en toppen födelsedagsfireri i Lördags! Du är KÄMPE GREAT! I sommar kör vi baby!

2009-06-16 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0