idag är det mycket!

jippi, nu har vi fått boende! I mission valley på ett ställe som heter The Promenade. Super fint med två badrum två balkonger, öppen spis. Vi har ett stort gym där vi varje vecka kan få hjälp av personligtränare, egen biosalong, egna konferensrum, pool, jacuzzi, grilllplatser, egna resturanger och coffeshops, jag vet inte men sa jag att livet kan vara bra härligt! Så idag ska vi försöka få ta i möbler och få det till att bli lite mer ett hem, så IKEA here we come. Sen ska vi ringa för att få el osv. Allt är verkligen omständigt här. Tror vi skrev på hundra papper om lägenheten, sen var jag tvungen att fixa ett bankkort så vi kunde lämna moneyorder, eller checks vid betalninbg av hyran. de är ju inte supermoderna här!
Men nu har vi även skaffat mobil nummer om ni vill ringa 619-80 88 092.

Igår var vi även på tacotuesday och drack monster margeritas, detta landet kör verkligne kingsize på de mesta. Har även lärt mig spelet beerpong som säkert inom kort kan bli en osgren=)

Idag står ävne lunch med Kimberly och barnen på to do listan, det blir cheesecake factory! Yes.

Sköt om er där hemma, så får vi se när vi kan få fixat internet i vår nya crib! 
                                

Kommentarer
Postat av: anette

Hej Sofia!

Hann inte säga hejdå innan du åkte...Blir så glad när det ser så fantastiskt ut där du är! Ha en underbar tid!

Kramar Anette

2009-08-19 @ 20:20:34
Postat av: Anonym

Shit pommes!!!!



Vad ni har fått det bra då! tror ni kommer få en alldeles underbra tid! Jag undrar bara, vilka två får walk in closet:en???!!! Ta hand om er och hälsa alla tjejer!



Puss puss

2009-08-20 @ 20:20:53
Postat av: Caroline

ååå ni verkar ha det toppen precis som det låter. härlig morgonträning ni får med pool o grejer :)

Kram

2009-08-21 @ 20:18:34
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0