flyttdaxs och så lite fest.....

så fick jag allt för att jag inte kunde hjälpa till och flytta ur min lägenhet hemma.... mamma och pappa jag har nu fått min beskärda del av att flytta här i San Diego i 40 gradig värme=) ni  är guld värda!
jag och tanja hjälpte john att flytta i lördgas morse. oj då vad det kan bli skitigt av 3 killar som bor tillsammans. men jag är nu i alla fall en jäkel på att tvätta heltäckningsmattor, ett yrke att luta sig tillbaka på. jag och tanja var därför rätt möra på kvällen men fikc ändå till en utgång med killarna på kvällen....
       jäklar vad bra vi är.....    
      2 beer pong teams=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Städtrixen har vi fått med oss från Stantons! Jag saknar dig jätte mycket, din sprudlande energi och höstens mörker gör det allt ännu tråkigare!! När kommer du hem nästa gång? Kram

2009-08-31 @ 21:12:50
Postat av: Emma

haha jag menar att din sprudlande energi inte längre finns runt om kring mig och det är mycket saknat!! By the way. Riktigt het bränna har du fått som vanligt!

2009-08-31 @ 21:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0