våren är kommen.....

idag är den väl ändå här eller? det är 1 april, solen skiner utanför fönster och enligt rykten ska tempen komma upp i over 10 grader. Idag öppnar även varbergs uteserveringar och det är nu tänkt att vi tjejer ska fira detta med en liten afterwork! Hur mysigt kommer inte dte bli. Jag har tänkt fira lite extra då jag igår lämnade in min sista hemtenta! Nu börjar exjobbet och jag känner att nya krafter nu finnas att hämta!
Efter en god grötfrukost ska jag nu snöra på mig gympadojjorna och ge mig ut på en prommis i vårsolen!
                      

Som min vän ida säger det finna alltid något att vara lycklig för och alltid något att fira!, fånga dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0