till dig min vän.........

det finns vissa människor i sin närhet som ger en så oerhört mycket positiv energi och som man ibland kankse mer borde fundera över hur de egentligen har de. du kan inte alltid  se insidan hos människa och speciellt inte om de har en tendens till att knippa igen om hur de mår....... !!! blir man inte då lite arg när man inte upptäckt detta! så i helgen lovar jag dig min vän är det bara din egen "bli ompysslad helg" =) jag har ett trumfkort i skjortärmen, som jag garanterar ska hjäpa dig må bättre.... hörs ikväll. ta hand om dig så länge.......   
Så idag mina vänner blir ert uppdrag att ta er en funderare på dem ni håller kära, hur de mår och sen visa den uppskattning till dem  som de är värda, så lite kan göra någon så lycklig!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK snälla du!



Vi hörs ikväll.



puss

2009-04-29 @ 14:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0