snälla snälla Silvia....

sen första gången jag var i CA har jag lärt känna min morfars kusin 80 åriga Silvia. Alla borde ha en sån person i sitt liv. Vilken kvinna! Trots sin ålder och en rad operationer är hon en frisk fläkt som alltid har nya saker för sig och som mer än gärna ställer upp på allt. så nu när jag ska komma ner till San Diego insisterar hon på att vi tjejer ska bo hos henne i början tills vi helt säkert har någon stannas att bo. 4 tjejer hos mig, vad mysigt säger hon! Hennes son Jack är nu på jakt efter en lägenhet åt oss!  Hon sa även att säga till familj och vänner att passa på att komma å hälsa på nu när jag ska vara där ett tag; de har ju alltid ett ställe å bo på, hon tycker hon behöver lite sällskap! tro mig ni blir mer än uppassade!
     Silvias condo, down town San Diego 

  Jag, Silvia & Syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0