sängliggande....

jaha så var det daxs igen, min rygg är inte alltid med i matchen och trots att jag haft det i så många år nu så känner jag mig alltid lika nere där den enorma värken slår till! Vet att det alltid finns många som har det värre än jag, men ibland blir jag bara så trött på det! tyvärr är ju inte ryggen så lätt att operera! jag har ju inte ens gjort nått för att det ska bli så här, jag har ju skötmig påbästa vis med träning åallt men ändå.......#%&%#¤%&!!!!
så nu får det bli sängen och lite CSI från surfthechannel, mycket bra sida med alla världens serier som du kan se utan att ladda ner! 
ETT STORT GRATTIS TILL MIN VÄN HANNA SOM FYLLER 23 ÅR iDAG!!!!!!!!!
 En till dig min vän!!!! 
fler av dessa godingar på Cheesecakefactory,min favvorestaurang i USA

Kommentarer
Postat av: elin

Grattis sofia på våran födelsedag! Ses på jobbet.

2009-04-10 @ 10:59:01
URL: http://thedancer.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis min bästaste vän!!



Ses ikväll.



puss & kram

2009-04-10 @ 11:34:24
URL: http://bida.blogg.se/
Postat av: Ida

lite dålig uppdatering här tycker jag nog.

Hoppas allt är bra och att du hade en riktigt lyckad kväll i lördags.

Här skiner ÄNTLIGEN solen.

Ikväll blir det Sangria & god mat i hamnen.

Hoppas att min förkylning försvinner snart så att jag kan njuta fullt ut av semestern.



ha det så bra babe.

Puss

2009-04-13 @ 17:31:59
URL: http://bida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0