från storstadspingla till lattemorsa i småstadsidyllen.....

efter att ha spenderat en underbar helg i stockholm kom jag hem lagom trött och mindre utvilad då jag nu mera är en van och självsäker chaufför i stockholms innerstad:) syrran ringde å hörde om jag inte ville bo hos henne i två dagar då starre är bortrest. visst tänkte jag en win win situation då båda slipper vara ensamma! sagt och gjort jag somnade in i syrrans säng igår efter lite mysigt tjejsnack, för att sen vakna 4 timmar senare 03:00 av att lille olle inte alls var sugen på att sova mer, så plötsligt var vi tre i sängen, mys! lagom mysogt var det dock sen när jag vid 06:00 fick känna på livet som småbarnsförälder! då tyckte olle det var dags att vakna för dagen! syrran var beredd att ge sig upp men jag tänkte unna henne en sovmorgon å sa bestämt till syrramn att ligga kvar. så en dödstrött moster/gudmor tog sitt ansvar och lallade upp med den lille på armen.......morning has broken! 
dagen följde med fika på stan med kusinen coh maja! sen har det matats, badats och lekts! Ja mina vänner jag kommer stupa i säng ikväll! 
   söta små tredje män!      kusin lina a.k.a lattemorsa 2! 
        
så var min dag som lattemorsa över!

Kommentarer
Postat av: kristina

Hej Sofia.

Vi har oxå varit i stockholm i helgen. Vi var och tittade på High school musical. Den var så bra.

Du ville ha mer lästips! Då kan jag rekommendera, "mamma, pappa, barn" eller börja med den första i hennes serie "pepparkakshuset" om du inte läst den. Så bra. Jag lagade Morbergs oxrullader häromdagen. De var helt underbart goda.

Ha det bra!!



Kristina

2009-04-22 @ 09:21:10
Postat av: Caroline

gud sicken sötnos, näst sista bilden är ju olle goes ministekare om något. hoppas allt är bra med dig!

2009-04-22 @ 12:06:01
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0