Big Birthdays coming up.....

ja då var det snart dax! jag entrar en ny viktigt milstolpe i mitt liv, jag blir fu....king 25! Oj då vad hände med tiden! Åren sen studenten har bara flugit iväg men jag är faktiskt än så länge rätt så nöjd med vad jag hunnit med. Å frågan om jag känner mig gammal, nej inte direkt! Jag skulle inte vilja vara 19 igen, men visst äldre än 25 har jag inte sugen på att bli. Så nu kan klockan stanna ett tag! Har försökt få hem min bror till vår födesledag då jag inte vill bryta något som vi delat i 25 år. Är ytterst viktigt att han är hemma på vår födelsedag då det inte annars blir dte samma! Så BROR MIN boka tåg nu!!!!
På fredag blir det alltså kalas hemma, med påskbuffe, så har ni förslag på godsaker att bjuda på till buffen så lämna gärna det!!!! Sen på torsdag har ju min bästa vän Ida sin stora dag, å den ska firas vill jag lova! Håller i just denna stund på att tissla och tassla inför hennes dag;)  
have a nice day, ifrån kvinnan som snart är halvvägs till 50! 
 bror min!


Kommentarer
Postat av: ida

what what what???

tissla & tassla.

vad är nu detta?

Onödiga 22 är inget att fira.



Kul det ska bli med 25-års kalas på fredag!

Det ska däremot firas!!!!!!



PUSS

2009-04-07 @ 14:06:38
URL: http://bida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0