Vad bor jag egentligen.....

uppdatering har sviktat en anning det senaste, jag vet=) men tyvärr så är jag inte hemma så där värst mycket så har inte tillgång till min dator! just nu funderar jag på vart jag egentligen bor, större delen av veckan bor vi nere i mission beach hos grabbarna, så det känns nästan som förr, jag lever i en resväska! killar har ju aldrig varit några mästare på att planera, så det gäller ju att nha med sig ombyte för vad som kanske komma skall=)

nu har jag till och med blivit uppgraderad till att få sova i en säng där=) annars har det varit jag och mr soffa, vilket inte har varit helt dumt! min rygg har överlevt i alla fall! 

Annars har följande hänt:

1. Varit och "lekt" på Dave&Busters, stort ställe med massor av arkadspel och sånt. trodde inte det var min grej men sjukt kul när man väl börjat! har återigen fått det bekräftat, basket inte min grej!
2. Varit spiderwoman! var tvungen att i torsdags natt åka hem å hämta mitt körkort då vakterna inte ville släppa in mig med mitt trasiga pass. john hade låst sin dörr och han bor på andra våning! what to do? så med mina uggboots på fötterna och lite alkohol i kroppen (notera lite) bestämde jag mig för att beklättra fasaden! å ta mig tusan att det gick, ett skapsår senare och en nära dödenupplevelse står jag uppe på balkongen å kan släppa in court! =)
3. Har i morgon min första tenta, blä! har gått å blivit sjuk och har därför ingen pluggmotivation alls!
4. Handelskammaren är ett kapitel för sig och kan bli en spännande arbetsplats. Mina huvuduppgifter, finans och members. Haha jag vet visst är det ironiskt!
5. Kollat på SuperBowl och har faktiskt lärt mig ett å annat om denna underliga sport. men var kul att få uppleva det mest amerikanska som finns. 

nu får ni vara nöjda för ett tag. back till böckerna! By the way, sa jag att jag trivs mer än bra;)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ååååh jag vill tillbaks honey!!! Du verkar ha det underbart, skönt att höra. Dock måste jag klaga lite på kort uppdateringen, jag vill se massa kort och minnas tillbaka till lovely san diego. Kan man få önska en filminspelning från bar west också så är jag mer än nöjd ;) Miss you darling. Skype snart!! Puss puss

2010-02-14 @ 15:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0