Tenta 1 check!

Då var första tentan avklarad, dock med okänt resultat. Hade faktiskt studerat väl men den var lite knepig ändå. dock tyckte vi alla det så det var inte bara jag som verkade a problem, vilket ju alltid känns skönt!

Verkar som om min stackars dator Dell snart vill kasta in handuken, då skulle mitt liv med all säkerhet gå under! ville inte starta innan och började sen köra något slags reparationsprogram! Shit jag låg här på sängen och grät och såg ytterligare tusenlappar försvinna från mitt redan tomma konto, inget sparkapital kvar där inte! men thank you lord. den starta igen! så håll tummarna för att den håller ett litet tag till! Eller finns det någon vänlig själ därute som vill sponsra med en ny dator, let me know!=) alla bidrag mottages!

Ikväll skulle jag tränat men har varit krasslig i två dagar nu och var mogen nog att ta beslutet att stanna hemma och ta det lugnt! Klapp på axlen till mig själv.

Så nu blir det ner å laga kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0