Första jobbet!

Ny vecka, nya möjligheter! Efter lördagskvällens pepptalk med pappa Ken har jag nu lovat mig själv och honom att "step up" och ta vara på livet! Så med råg i ryggen börjar nu mitt nya liv! Måndagen må jag säga ha börjat bra. Ett mycket givande lunchmöte som genom ett sidospår givit mig ett första jobberbjudande till hösten i SD om jag vill!=) även ett möte i helgen har eventuellt givet mig ett framtida arbete! ska jobba på detta och återkomma med mer info, gäller att smida medans järnet är varmt!
Svettade sedan förhoppningsvis bort en mängd kalorier på gymet idag och kommer med all säkerhet ha enorm träningsvärk i magen efter Absblast passet!
Nu degar jag i soffan å zappar mellan CSI och Criminal Minds, Life is Great! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0