Palm Spring= hälsoresa

å vad vi hade det härligt hos familjen Oleson. vi blev ordentligt ompysslade och bortskämda. god grillmat, restaurangbesök och familjemys!
På lördagen ägnade vi hela dagen med familjen på fotbollsplanen och hejade på grabbarna. gud vad söta de är. sen har vi mestadels bara tagit det lugnt i huset, druckit vin och somnat tidigt. precis vad vi behövde efter att snittat en så där 4 tim sömn per natt nu ett tag. så nu är vi fit for fight att köra tiden ut!=)
kan inte fatta att mina pojkar blivit så stora. det är nu fem år sedan jag kom dit första gången. helt galet. då var jag 20 och då kan ni enkelt räkna ut min nuvarande ålder utan min hjälp=) är det nu man ska börja mörka den?=)
Förhoppningsvis åker jag upp och firar thanksgiving med familjen, mycket spännande ska det bli. Greg sa till mig, you better come hungry! (bäst du kommer hungrig) för äta är tydligen det enda man gör undre denna helg! passar mig utmärkt!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0