min lilla mage....

då var det fredag igen och vi har precis ätit avskedsmiddag med anna och david, charlottas vänner som varit å hälsat på i 2 veckor. givetvis gick vi till vårt favvo hak, cheesecake factory! mumma! men min lilla mage är inte riktigt som den ska så nu ligger jag raklång på sängen och vill mest inte göra nått. var ju tänkt att det skulle bli utgång idag men nu är jag inte så säker längre att jag klarar det. får nog lyssna lite på min gamla kropp och kankse avstå från alkohol en dag till! tips på vad som kan hjälpa mot en inte helt okey mage mottages tacksamt! har försö med det mesta men nä verkar inte hjälpa med nått!!! känner mig mest som en levande spärrballong! 
så just nu trouble in paradise igen, vilka problem va?=)
hoppas ni haft en trevlig fredags kväll! 

Speciellt stora hälsningar till mormor, farmor, farfar. tråkigt att jag aldrig får prata med er i telefon men jag vet att ni läser bloggen i alla fall. lycka till på tisdag mormor lilla!! saknar er vet ni väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0