vår=nya kläder?

när det var så undrebart väder som det var igår blev man ju bara så sugen på att köpa nya kläder, skor ja  allt!!!!!! Nu har ju lönen kommit också så lite ska jag väl kunna unna mig!
var ute å titta på victoriassecret igår å tyckte faktsikt de hade en del schyssta kläder också, annarsa har jag tyckt att det mest varit snygga underkläder, bikinis och träningskläder, men finns faktiskt en del jag kan tänka mig beställla! Men jag får väl bara inse att det kanske inte alls kommer sitta så där äckligt perfekt och snyggt som det gör på deras yber snygga, omänskliga modeller!!!! Nä jag är inte bitter! :) 

                            
  
Kankse kan något av detta hamna i min garderob!

Kommentarer
Postat av: kristina

Hej Sofia



Vad roligt att läsa din blogg. Ska försöka läsa så ofta jag kan.



Kram Kristina

2009-03-30 @ 16:20:54
URL: http://kristinasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0