simma lugnt....

fick ett trevligt mess av min vän Tina i morse, hon undrade om jag ville med å simma och basta ikväll med ett par andra tjejer. Å visst är det mysigt! Ni som inte brukar vara i simhallen borde verkligen prova. är så härligt att simma några längder och sen som på den gamla goda tiden ha med sig en apelsin in i bastun, där man kan sitta å snacka lite skit! träffar inte Tina, Nina och Jessica så mycket längre vilket jag tycker är jätte synd, är jätte gulliga tjejer som jag haft mycket kul med under de åren jag var tillsammans med marus. Men detta med simningen kanske kan bli en tradition!
Blir inga bilder därifrån, vill inte skrämma iväg er stackars läsare, med att visa bilder på valsafari i håstens simhall.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0