kommande sambon å jag

haft en riktig trevlig kväll med min kommande sambo, Sandra! Vi tilllagade en oerhört god sallad alla mig, med andra ord, en blandning av de allra godaste jag vet, vilekn tur att jag å sandra har så lik smak! Sen tog vi oss ner till Cheers för att kolla fotbollen! Verkade bara vara vi två av brudarna som var intresserade!
denna sommaren kan nog bli hur bra som helst! Sandra är så orolig att hon inte ska kunna sköta sig tillräkligt bra! Men jag är inte ett dugg orolig! Sandra är en toppen tjej och jag vet att vi kommer kunna kompletera varandra bra och ha det super kul! Två garderober bara det.....:) 
Vi var båda två nöjda med att komma hem i tid i kväll då vi båda två tar studierna på allvar, el;)
 Miss J moving on to danish road, & is more than welcome!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej din sötnöt! tack för ditt mysiga välkommnande det värmde verkligen i den trötta plugg själen en dag som denna=)ritkigt tur att vi var två mogna kvinnor som la oss tidigt på lördan, för jag fick så himmlarns mkt gjort på söndagen, noot!

jo orlig är jag allt, men du måste bara va hård mot mig så kommer de gå bra=) två garderober kommer bli det bästabästa=) keep up the good blogging, I like! puss på dig gumman!

2009-03-30 @ 19:30:49
Postat av: Anonym

hej din sötnöt! tack för ditt mysiga välkommnande det värmde verkligen i den trötta plugg själen en dag som denna=)ritkigt tur att vi var två mogna kvinnor som la oss tidigt på lördan, för jag fick så himmlarns mkt gjort på söndagen, noot!

jo orlig är jag allt, men du måste bara va hård mot mig så kommer de gå bra=) två garderober kommer bli det bästabästa=) keep up the good blogging, I like! puss på dig gumman!

2009-03-30 @ 19:32:22
Postat av: särbo

hej din sötnöt! tack för ditt mysiga välkommnande det värmde verkligen i den trötta plugg själen en dag som denna=)ritkigt tur att vi var två mogna kvinnor som la oss tidigt på lördan, för jag fick så himmlarns mkt gjort på söndagen, noot!

jo orlig är jag allt, men du måste bara va hård mot mig så kommer de gå bra=) två garderober kommer bli det bästabästa=) keep up the good blogging, I like! puss på dig gumman!

2009-03-30 @ 19:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0